05.06.2012

TIP



185,-                                                                       ca. 2000,-


Hejsa folkens. Igår sad jeg og læste forskellge blogs, og faldt over en blog, som jeg selvfølgelig ikke kan huske navnet på. Bloggen havde et indlæg om nogle fødselsdags gaver, og hun havde så fået lampen til venste, som mindede mig om den (meget) dyre lampe fra Kartell der koster omkring 2000 kr. Jeg scrollede ned, og fandt et link til lampen (her), og så så at lampen kun koster 185 kr (!!!), selvfølgelig uden porto, men alligevel billigt! Jeg tænkte bare at jeg ville dele dette tip med jer, da jeg selv synes at begge lamper er super smukke, og blogland er jo ved at blive helt skør af alt det transparente akryl!

1 kommentar:

  1. fuck hvor nice! den er jo egentlig også super smuk i sig selv :-) hvis du køber den, vil jeg meget gerne se den når du modtager den!

    SvarSlet

Jeg vil bare lige sige; hej søde! Kys