19.06.2012

TATTOOS



Jeg kan slet ikke glæde mig nok til jeg bliver 18 år, og der er kun 11 måneder til! Jeg glæder mig så meget til jeg skal begynde at tage kørekort (det er så tre måneder før min fødselsdag, men whatever) og så kan jeg endelig få lavet en tatovering! Første gang jeg egentlig tænkte over at ville have en tatovering, var da jeg var 15 år. Siden da har jeg søgt efter billeder af den perfekte tatovering, forskellige steder på nettet, og jeg er næsten 100 procent sikker på hvilken jeg vil have (heldigvis har jeg noget tid til at beslutte mig). Ovenover er der billeder af nogle af de smukkeste tatoveringer (efter min mening), jeg er helt skudt i dem... Jeg kunne vildt godt tænke mig den der fjer på underarmen, de der fugle på bagsiden af skulderen og den der pistol der ved ribbenene. Bare rolig, jeg skal slet ikke overmales af forskellige tatoveringer, men derimod have nogle små fine nogle, på steder hvor man nemt kan dække dem til, hvis det er. You know, less is more, og især når det gælder tatoveringer!


Synes i tatoveringerne ovenover er flotte? Og synes det er for ungt at få en tatovering som 18 årig?  


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg vil bare lige sige; hej søde! Kys