18.06.2012

PACKAGE FROM EBAY






Jeg modtod en lille bitte pakke i dag (jeg glemte selvfølgelig at tage billeder af pakken før den blev flået op). I pakken lå denne skønne nederdel, jeg havde egentlig forventet mig at få en nederdel der der var lavet af dårligt materiale, da nederdelen kun kostede omkring 50 kr. Men den er rigtig pæn og er faktisk af ok materiale. Da jeg købte den, var jeg også bange for at den ville sidde grimt, da den var i one size, men den sidder faktisk pænt, og så er der jo elastik i taljen, så den kan udvides meget. Man kan stadig købe den, og hvis i er interesseret så kan den findes her.


2 kommentarer:

  1. Jeg har lige bestilt den i blå :) - Den er SÅ fed!
    Hvor lang tid gik der før du fik din?
    - Anna
    www.stayingus.blogspot.com

    SvarSlet
  2. Ej hvor godt. Det tog omkring 2 uger for den at komme, den bliver jo sendt fra asien, men håber du bliver glad for den :-)

    SvarSlet

Jeg vil bare lige sige; hej søde! Kys