27.06.2012

ONE FUCKING WEEK



En uge. En uge til jeg sidder i flyet og er på vej til BARCELONA!!! Woop woop. Det bliver så lækkert med en uge i varme, varme Barrrrrrrrcelona. Gåture ned af Barcelonas turistfyldte gader. Spise lækre kager og drikke skummede caffe latte'er på små gade caféer. Shopping. Årh, det bliver himmelsk. Jeg glæder mig så ufatteligt meget! Ud over at være en uge i Barcelona skal jeg også til Gran Canaria i en uge! Det bliver abso-fucking-lutely awesome!!!

Hvis i har nogle lækre caféer eller butikker man bare skal besøge i Barcelona, så må i gerne skrive. Tak!

2 kommentarer:

  1. http://bykristinayoung.blogspot.dk/2012/06/jeg-har-vret-ude-at-erhverve-mig-to-nye.html#comment-form

    du er med i mit indlæg hæ..

    SvarSlet
  2. Ej hvor fedt! Kigger forbi med det samme! :-)

    SvarSlet

Jeg vil bare lige sige; hej søde! Kys