12.06.2012

LIGE NU




Lige nu sidder jeg og spiser jordbær mens Bon Iver flyder ud af computerens højtaler. Hans stemme og melodi gør mig bare så afslappet. Og der er simpelthen intet bedre end friske, saftige, danske jordbær! Lige nu er jeg også i gang med at skrive en indledning til en feature artikel (hvis i ved hvad det er) jeg er i gang med, og jeg røv stinker til feature artikler. Det går ud på at teksten skal være meget beskrivende og sanselig, og det kan jeg også skrive, til en hvis grad, men det ender altid galt. Kender i det, at man ville ønske man kunne skrive som en rigtig forfatter? Sådan at læseren bliver fanget med det samme, og slet ikke kan lægge bogen/teksten fra sig, fordi den bare er så spændende. Jeg har faktisk altid haft et lille ønske om at være god til at skrive, men det ligger bare ikke lige til mig. Jeg hader at læse og det har jeg altid gjordt, jeg ved egentlig ikke helt hvorfor, men sådan er det nu bare.

Jeg er faktisk ret stolt over at dette indlæg er det fjerde indlæg idag, det er rimelig mange indlæg på en dag, men jeg kunne ikke lade vær med at udgive dem alle sammen. Hvad synes i om disse ''lige nu'' indlæg? Er det noget jeg skal fortsætte med eller er de lidt for kedelige?



Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg vil bare lige sige; hej søde! Kys