06.06.2012

LIGE NU




Hele dagen har rent faktisk bestået af absolut ingenting. En meget produktiv dag, efter min mening (lol). Jeg har egentlig bare tøffet lidt rundt i huset og kigget i køleskabet små 100 gange. Ud over det har jeg nærmest siddet klistret til fjernsynet, mens jeg har overvejet hvilke indlæg jeg skulle lave her på bloggen.

Lige nu sidder jeg med min hjemmelavede is kaffe og ser Boston Legal. Jeg er seriøst blevet afhængig af den serie! Serien handler om et advokatfirma der kommer ud for nogle af de mest underlige sager, men alligevel ender med at vinde. Jeg ELSKER advokat serier og jeg har en lille drøm om engang at blive advokat i New York, eller bare at bo i New York. Is kaffen var faktisk ret nem at lave, men improviserede rimelig meget, så jeg har desværre ikke nogen opskrift. Meeeeen, den smagte nu ret godt, selvom jeg improviserede.


Håber i hygger jer, knus.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg vil bare lige sige; hej søde! Kys