12.06.2012

LACE BRA









I går var jeg i Sverige med min klasse for at se forskellen mellem bykulturen i Helsingborg og Helsingør. Min lærer havde ikke været særlig god til at planlægge turen, så vi havde cirka 6 timer til bare at gå rundt i Helsingborg centrum og observere menneskerne, butikkerne, caféerne og stemningen. Uheldigvis var der næsten ikke nogen mennesker, så vi brugte nærmest hele formiddagen/eftermiddagen i Helsingborg, på at sidde på en café og spise og gå rundt i butikkerne og kigge efter tøj. Jeg så den fedeste oversize cardigan i H&M der var spraymalet med sølv! Den kostede 599 svenske kroner, og hvis ikke det var fordi jeg havde omkring 200 kr på kontoen, så havde jeg købt den! Jeg så også dette sæt fra ''H&M FOR WATER'' kollektionen, som jeg næsten heller ikke kunne efterlade... Sørgeligt at være uden penge når vi ikke engang er nået midten af måneden endnu. 


1 kommentar:

  1. Den er virkelig fed! Lyder som en god tur, trods alt :D


    Kig meget gerne forbi min salgsblog,
    http://salgsblogafcamilla.blogspot.dk/

    SvarSlet

Jeg vil bare lige sige; hej søde! Kys