28.06.2012

HOPTIMIST




Jeg er ULTRA nips fan, og jeg skal virkelig holde mig tilbage for ikke at fylde alle mine hyler op med alt muligt lort jeg egentlig ikke kan bruge til noget, men som til gengæld bare står og samler støv. ''Eeeeej hvor er den flot! og så koster den kun 20 kr?! Den passer da lige ind i det hjørne der ved vinduet?'' ''Nej Stephanie! Der er ikke mere plads på dit værelse til alt det ubrugelige skrammel, stop det så!'' En lidt mindre kamp der foregår i mit hovede, hver evig eneste gang jeg kommer ind i en isenkram, en søstrene grene, en tiger eller en hver anden butik med pynt. 

Meeen, når det så er sagt, så er der altså noget nips der bare skal købes, såsom min Hoptimist. Jeg har vist aldrig fået vist jer den. Jeg købte den her til jul til 399 kr, godt nok et lidt dyrt nips, men jeg havde også ønsket mig den i et stykke tid. Den var simpelthen bare så sød, at den skulle med hjem! Selv om den var lidt dyr, så har jeg slet ikke fortrudt det! Den står stadig på hylden og smiler sødt til mig hver gang jeg går hjemmefra.  

Dette er en baby bumble i lys eg, og som jeg har forstået det, så er dem i eg ca 150 til 250 kr dyrere end dem i plastik. Baby er den lille model, den lille model i eg koster, som nævnt ovenover, 399 kr og den store model i eg koster 799 kr. En bumble er den model med åbne øjne, og med den der ''antenne'' lignende dims på hovedet. Og en bimble er den model med lukkede øjne og uden den der ''antenne'' på hovedet. Jeg lyder lidt som en hoptimist nørd, og ved egentlig heller ikke hvorfor jeg ved alt det her. Jeg tror jeg kom til at researche liiiidt for meget da jeg ønskede mig en, men nu ved i jo også alt det her (ikke fordi det kommer til at gavne jer på nogen måde, men pyt skidt). 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg vil bare lige sige; hej søde! Kys