22.06.2012

ANOTHER TIP





Endnu et lille tip til jer søde læsere! Jeg købte disse transparente plastik beholdere idag, jeg ved egentlig ikke hvad det er til, men de ser ret seje ud. Det kostede 30 kr for to af sådan nogle plastik rør, og de er egentlig virkelig smarte. Som i kan se, så bruger jeg mine til at opbevare ørestikkere, altså de små 'øreringe'. Det er altid så uoverskueligt hvis man har hundrede ørestikkere i en stor æske, så det er nemmere hvis de bliver opbevaret hver for sig (eller 2 - 3 par) i en lille æske. De her rør fandtes i tre forskellige størrelser, små, mellem og store. Dem jeg købte er den mellemste størrelse, og så købes de forresten i Kvickly. 


Kan i godt lide disse tips indlæg? Eller?

2 kommentarer:

  1. Årh du godeste, hvor har du altså bare mange smykker!!!!! Er SÅ misundelig :-(

    SvarSlet
  2. Haha ja, jeg har nok bare været god til at samle sammen i mange år :-)

    SvarSlet

Jeg vil bare lige sige; hej søde! Kys